zaterdag 16 februari 2013

50 books vraag 3

 Wat is jouw favoriete plek om een boek te lezen? 

Eigenlijk wilde ik hier heel artestiek foto's maken van mezelf lezend op mijn favoriete plekjes.
Maar het bleek lastiger dan ik dacht om en een boek en mezelf in beeld te krijgen terwijl ik ook nog met een hand de foto moest maken. Dus dat werd hem niet. En er is ook niet echt een fotograaf voorhanden die mij een handje kon helpen.

Om dan maar gewoon heel uitvoerig te omschrijven dat ik vooral lees in bed of bad, liggend in ieder geval is ook zo saai. Dus speel ik een beetje vals met een gestolen foto.


Maar zo ongeveer zit ik het liefst te lezen.

2 opmerkingen:

  1. Fantastische foto van een geweldige badkuip. Daar heb je jezelf knap in gefotoshopt. Lekker creatief.

    ps de floating social media buttons maken je blog bij mij in zowel Chrome als Firefox moeilijk leesbaar. Zonde want je hebt wel wat te vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de foto helemaal gestolen. zal de floating shizzel eens verwijderen. Hoor van meer mensen dat ze er last mee hebben. Bij mij doet ie alleen mobiel lastig. Op laptop doet 'ie het zowel op firefox, chrome en explorder gewoon zoals het hoort.

    BeantwoordenVerwijderen