vrijdag 11 november 2011

Elektrische apparaten waar ik best vier dagen zonder kan

Om de No impact dag van gisteren goed te starten heb ik van te voren drie lijstjes gemaakt. 10 dingen die je zonder elektriciteit kunt doen. Elektrische apparaten waar ik best vier dagen zonder kan en Elektrische apparaten waar ik niet van denk dat ik ze vier dagen kan missen. Ik zal eerst mijn lijstjes als aparte blogs publiceren en daarna mijn ervaringen delen.


Lijstje 2 


Elektrische apparaten waar ik best vier dagen zonder kan 


1 Koffiezetapparaat (mocht je dit te stoer vinden klinken, ik lust geen koffie en het staat er dan ook alleen voor gasten) *


2 Tweede magnetron, serieus, waarom hebben we een tweede magnetron? Ik gebruik dat ding nooit. *


3 Wekker, ik heb een telefoon die als wekker functioneert, dus waarom ook een losse wekker? *


4 Televisie, via uitzending gemist kan ik terug kijken wat ik echt wil zien. 


5 Mijn platenspeler, zo vaak luister ik niet naar platen


6 WII/playstation, vooral mijn WII gebruik ik graag maar ik zou mijn sport oefeningen ook zonder WII kunnen doen.


7 De klok in de woonkamer, ik kan tenslotte ook op mijn telefoon zien hoe laat het is 


8 Deurbel, mensen kunnen ook kloppen of telefoneren dat ze eraan komen 


9 Tot voor kort had ik naast het vries vakje in de koelkast een losse vriezer met wel 7 lades! Belachelijk voor iemand die meestal alleen is. Die heb ik dus al voor het project weg gedaan. 


10 Ik heb een tijdje een leen droger gehad, ook deze is recentelijk weer terug gegaan. In de maanden dat het ding hier stond heb ik hem nauwelijks gebruikt. Maar ik moet toegeven dat ik het wel erg handig vond die paar keer dat ik hem wel gebruikte!


* apparaten met een sterretje heb ik de stekker al van uitgetrokken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten